CopystaCopysta

Instagram Online Web Viewer

en

Browse Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh )'s photos at Instagram Profile

New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them

halidabrqbh

Halida baraqbah 🦄

💍 Harrynursery 📍 Samarinda, East borneo 🇮🇩 📚 management'16 of UNMUL

https://ask.fm/Halidaab

List images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh )

New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them

New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Promise me no promises 💭🖖 1526075666248236049_4362688073

Promise me no promises 💭🖖

Share 0 2
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram live life as it comes rather than as it passes you by 🍃 1525979954504016842_4362688073

live life as it comes rather than as it passes you by 🍃

Share 0 255
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Life is like a mirror. Smile at it and it smiles back at you. 😊☺ — Peace pilgrim 1525798266734012779_4362688073

Life is like a mirror. Smile at it and it smiles back at you. 😊☺ — Peace pilgrim

Share 0 541
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Stay strong 💪 1525753692825186255_4362688073

Stay strong 💪

Share 0 265
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram in love with the night sky 🌙️☁️ 1525496701158672139_4362688073

in love with the night sky 🌙️☁️

Share 0 240
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram are u okay? 1525453288946151647_4362688073

are u okay?

Share 0 290
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Dear whoever is reading this,

You're beautiful and someone out there is crazy about you. Smile because life is too short to be unhappy. 😊 1525265358357169542_4362688073

Dear whoever is reading this, You're beautiful and someone out there is crazy about you. Smile because life is too short to be unhappy. 😊

Share 0 465
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram i'm too classy for your trashy attitude. 1525052511941467042_4362688073

i'm too classy for your trashy attitude.

Share 0 494
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Beauty is not in the face; Beauty is a light in the heart. 👯💞 — Kahlil Gibran 1524329618957912304_4362688073

Beauty is not in the face; Beauty is a light in the heart. 👯💞 — Kahlil Gibran

Share 0 465
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Cinderella never asked for a prince. She asked for a night off and a dress. 👗👠👑🌸✨ 1523961601874730631_4362688073

Cinderella never asked for a prince. She asked for a night off and a dress. 👗👠👑🌸✨

Share 0 471
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram مرحبا بك يا رمضان 🌸
.
.
.
mohon maaf lahir dan batin semuanyaa! ✨🙏 selamat berpuasaa! 💞 1523606260716724169_4362688073

مرحبا بك يا رمضان 🌸 . . . mohon maaf lahir dan batin semuanyaa! ✨🙏 selamat berpuasaa! 💞

Share 2 502
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram My squad is better than yours😘 1523021557458580480_4362688073

My squad is better than yours😘

Share 1 483
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Baru kali ini ngerasain awal puasa ngga ngumpul sama ibu dan abah. 😔😓 #homesickness 1522846255642133404_4362688073

Baru kali ini ngerasain awal puasa ngga ngumpul sama ibu dan abah. 😔😓 #homesickness

Share 0 507
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram keliatan gendatss pake baju ini Hehe 💦 1521589433396421140_4362688073

keliatan gendatss pake baju ini Hehe 💦

Share 0 592
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram you're the best part of my everyday 💜 1520985781246038653_4362688073

you're the best part of my everyday 💜

Share 0 459
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram once a queen, always a queen 👯 1520402729310385232_4362688073

once a queen, always a queen 👯

Share 0 474
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram surround yourself with peace and positivity 🌻 1519940592591101225_4362688073

surround yourself with peace and positivity 🌻

Share 3 413
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram 4 shades of meeeehhh ✨ 1519510359954156375_4362688073

4 shades of meeeehhh ✨

Share 0 606
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Jika seorang perempuan menangis karna disakiti oleh lelaki, maka setiap langkah Lelaki tersebut dikutuk oleh para malaikat. 🙏 — Ali bin Abi Thalib. 1519405202771798316_4362688073

Jika seorang perempuan menangis karna disakiti oleh lelaki, maka setiap langkah Lelaki tersebut dikutuk oleh para malaikat. 🙏 — Ali bin Abi Thalib.

Share 0 498
New latest images taken by Halida baraqbah 🦄 ( @halidabrqbh ). List medias from @halidabrqbh and share them Halida baraqbah 🦄

halidabrqbh

Browse halidabrqbh's Instagram Aku bertahan karena aku sadar, mencari seseorang yang pasti itu tidaklah mudah. Aku bertahan karena aku tahu, membuat hubungan yang dewasa itu juga tak mudah. Sampai saat ini aku bertahan, karena hatiku yg berbicara; berjuanglah karena ada saatnya nanti jika km lelah semua akan pergi dengan sendirinya. dari awal kita kenal sampai hari ini, km selalu usahain setiap seminggu dua kali dan aku pun juga bgtu. ada banyak hal yg ga dimiliki sama cowo" lain tp dimiliki sama km. mungkin tmn2 dkt aku yg pada tau segimana baiknya km ke aku. km selalu prioritaskan aku, maaf kalau aku suka marah, ngga ngertiin kesibukan km/masalah km, egois, kayak anak kecil. tapi makasihh banget udah sabar ngadepin orang kayak aku. cuma dari kamu yg aku bisa dapat semua sosok kasih sayang dari km. karena aku bener2 tulus dan care bgt sama km... semoga kita beneran jodoh ya, aku sayang bgt sama km. 😢😭 #sedihbanget #sayangkamu #akukangenkamu 1518668186241202889_4362688073

Aku bertahan karena aku sadar, mencari seseorang yang pasti itu tidaklah mudah. Aku bertahan karena aku tahu, membuat hubungan yang dewasa itu juga tak mudah. Sampai saat ini aku bertahan, karena hatiku yg berbicara; berjuanglah karena ada saatnya nanti jika km lelah semua akan pergi dengan sendirinya. dari awal kita kenal sampai hari ini, km selalu usahain setiap seminggu dua kali dan aku pun juga bgtu. ada banyak hal yg ga dimiliki sama cowo" lain tp dimiliki sama km. mungkin tmn2 dkt aku yg pada tau segimana baiknya km ke aku. km selalu prioritaskan aku, maaf kalau aku suka marah, ngga ngertiin kesibukan km/masalah km, egois, kayak anak kecil. tapi makasihh banget udah sabar ngadepin orang kayak aku. cuma dari kamu yg aku bisa dapat semua sosok kasih sayang dari km. karena aku bener2 tulus dan care bgt sama km... semoga kita beneran jodoh ya, aku sayang bgt sama km. 😢😭 #sedihbanget #sayangkamu #akukangenkamu

Share 1 481
Load More